Mela

Knäckebrödsblogg
Ibland kommer ett sånt där tråkigt inlägg, som nu.
Men tyvärr gott folk, mitt liv är inte så himla spännande. Tvärtom så är det nog väldigt " vanligt " när man tänker efter.

Vaknade
Gick med djuren 05.00 - 05.50 
Väckte och klädde Lillefot
Lämnade Lillefot på dagis 06.30
Jobbade
Hämtade Lillefot 15.40
Gått med djuren, och avslutade med lite träning.
Dammsugit
Torkat golv
Lagat kaffe
Ska nu börja med middagen alldeles strax, men helt ärligt gick all luft ur mig nu... 16.50
Bada Lillefot sedan
Gå längre kvällsrunda med djuren. 21.00
Lägga Lillefot och sen försöka sova själv.

Det e lite så mina dagar ser ut...
Inte alls särskilt mer spännande än någon annans dag.. 

Tittade in i frysen för att kanske få lite insiration till middagen, brevid mig stod Lillefot och pratade om Icecream..
Stänger frysen igen för inspirationen va som bortblåst.. Samma visa varje dag, va fasiken ska man äta ?!?
En personlig kock önskar jag mig i julklapp.. Japp ! Anteckna det gott folk !