Mela

Jag är Så Tacksam
Fick meddelande av en av mina kollegor idag att jag skulle gå ner på parkeringen.
Och vad väntar där, jo en handfull härliga kollegor + brukare med en härlig låda med massa gott..
TILL MIG... !!!
Så nu har jag suttit här hemma och gråtit, sådär riktigt fulgråtit med snor som hänger och dreggel samtidigt som jag hulkar högt.. I kör med Lillefot som är skitförbannad för han ville vara ute och gunga.
Ja, vi är en syn för gudarna kan jag säga.

Stort Tack iaf till mina superfina kollegor som gjorde detta.
Ni anar inte vad det sporrar att bli frisk samtidigt som det värmer väldigt mycket.
TACK !
 
 
 
Hur mår jag nu då ?
Jo jag mår mycket bättre det gör jag.
Maten får jag oftast behålla nu, inte alla gånger men oftast.
Jag mår inte bra, det sticker jag inte under stolen med, men jag mår bättre. 
Sover mycket.
Först sov jag inget, och nu sover jag massa.. Vet inte vilket som e värst egentligen för det är inte
roligt att bara känna att man kan somna överallt fast man sovit 8-10 timmar. Det är en vidrig känsla att vara så trött.. För det känns som man håller på att bli lite galen!

Men iaf. nu är det som det är med allt.
Nu är det sjukskrivning och sen semester, så inget jobb förrens efter sommaren.
Då kommer jag tillbaka, förhoppningsvis piggare och starkare.