Mela

Äntligen Fredag
 Känner ni det ?
Känner ni att lugnet kommer över er nu när det äntligen är fredag ..
Nu vet jag det finns vissa som jobbar helger, och måste gå upp i morgon men vi som INTE behöver går upp i morgon och ta oss iväg till jobbet. Visst är det en härlig känsla?
Ja jag älskar mitt jobb, men jag älskar inte tidiga mornar, ja jag gillar mina kollegor oftast, men jag föredrar allt att umgås med mina vänner och min familj. 
Det har varit en väldigt konstig vecka, på många plan, och jag är rätt glad att den är över man kan väl säga.

En god äppelcider slank ner till maten som bestod av den obligatoriska tacosen. Vilken svensson man blivit
Och nu ska jag slå ner min rumpa i soffan och hoppas det finns en film att vila ögonen på..

Min röst har sakta börjat hitta tillbaka lite ! Ett ÄNTLIGEN  på det också..
Har ont dock i bröstkorgen och nacken av dessa dagar utan någon röst, träningsvärk-ont-typ. 
Men jag kan iaf prata igen. 
Och jag hoppas att över helgen så kommer rösten återhämta sig helt och vara som vanligt igen.
Får se sen när jag får komma till talpedagogen också, så vi kanske slipper detta framöver med förlamningar hit och dit. För roligare kan man helt klart ha. 

gott folk. 
Ha nu en underbar fredag, drick och ät något gott och bara njut.
Nu stänger jag av larmet och umgås med tv.n och soffan.