Mela

Lördag
Att vakna av sig själv, ingen klocka som vrålar att man ska gå upp är en väldigt skön känsla. Även om jag inte sovit direkt så mycket längre så valde kroppen själv att vakna, och jag kände mig relativit utvilad ändå.

Hade en riktig skit kväll igår med vänster höft som liksom vill luxera, men ändå inte, så den är sådär på gränsen hela tiden. Så när man är uppe och går som vanligt så hugger det bara till och benet viker sig helt, och där ligger man, lite som en strandad val och undrar va fan hände ?!?
Så idag rör jag mig i lite långsammare tempo, men det är lite som måste göras ändå, men jag tar det i min takt.

Har varit ute med hundar, bakat frukostbullar, dammsugit, städat kök och badrum samt plockad bland Lillefots leksaker som trots att han har en lekhörna ligger över halva lägenheten nästan.. Varför leka där man har sina leksaker ?!?

Nu sitter jag äntligen med en kopp kaffe i soffan och tänker inte göra mer idag.
Har pratat med I som jag kommer träffa nästa helg och jag längtar verkligen så himla mycket. Det va alldeles för längesedan vi sågs nu. Kan det inte bara vara lördag !
 
Lillefot fyller år i morgon.
3 år.
Idag för tre år sedan va jag inlagd på PrenetalAvdelningen med havandeskapsförgiftning och proppar i benet, och mådde allt annat än bra. Tror det va vid denna tiden precis för tre år sedan dom valde att sätta igång mig, då min kropp va alldeles för trött för att klara av hela graviditeten.. Ja.. Tiden går snabbt. 

Jag hoppas ni alla har en underbar lördag och att ni njuter av helgen.