Mela

Kemisk Sömn, eller plocka upp skärvorna av sig själv

Att en känsla kan ställa till så mkt i kropp, knopp, själ och hjärta . Den gnager på insidan av kroppen , suger lusten ur dig och fyller dig med tomhet . 

Och självklart kommer den sällan ensam , när denna härliga känsla har sugit sig fast så kommer rätt snabbt Ångestvargen smygandes och sätter tänderna i det som är kvar , det som inte saknaden fick tag i . 

Dessa två känslor är livsfarliga ihop , dom jobbar snabbt och intensivt med att bryta ner dig , dom nöjer sig inte förräns du ligger dubbelvikt i sängen och gråter i kudden , för att inte väcka den minsta sov sover . 

Hur motar man bort dessa två ” monster ” på bästa sätt ? 

Rider ut stormen och hoppas man kan plocka ihop sig själv innan dagen kastar sitt ljus över det som ligger i trasor på golvet ?

Eller dövar man dom med ångestdämpande mediciner, och kanske får nån timmes knackig kemisk sömn och sen slåss med ” pillerbakisheten” dagen efter ? 

Jag vet inte .. Jag håller mig till kudden helt enkelt , och hoppas på att tårarna tar slut och jag somnar av det …. 

#1 - Anonym

Tryotofan!
Det kan Du köpa hos måbra.se
Läs om Professor Arvidsson forskning nobelpristagare i medicin år 2000.
Läs även om de tre doktorerna som fick dela på priset 2017. Det hör ihop med Dr James Allison som fick priset i år tillsammans med en japan..
Mela, du behöver inte må så där dåligt längre. Du måste själv läsa igenom de nya rönen som kommer med jätte kliv. Om tio år kommer vården att se helt annorlunda ut, tack och lov. Allt handlar om att framkomligheten för våra, dina och mina, hormoner är skadade. Transportvägarna måste göras farbara så att transporten av hormonerna når fram till det "skadade stället". Jag förklarar så illa men idag vet de att alla "sjukdomar", inte skador, kan läkas av vår egen kropp.
Jag vet att det är hur snurrigt som helst, men det funkar. Får kroppen alla redskapen aminosyrorna så fixar sig resten. 💃Ring mig Mela vi är många som börjat med metoden och har samma goda resultat som jag fått. 0704-86 35 50 //Linn ☀️