Mela

Jag borde skämmas
Men jag gör det inte.
För timmarna på dygnet räcker inte riktigt till för mig just nu.
Och inte orken heller för den delen.

Det har varit en del resor med kroppen just nu som tar väldigt mycket av min energi och det 
tar fruktansvärt mycket på humöret också för den delen.

Men tänker inte tråka ut er med det, utan istället tar vi något roligt..
Vet ni vad ?!? 
Om 17 dagar sitter jag på SRF, med goda vänner, rockmusik och alkoholhaltiga drycker.
Om 11 arbetsdagar går jag på en 8 veckor lång semester !
Och SOM jag behöver det.
Så man kan säga att om ca 23 dagar så är vi uppe i vårat hus i Jämtland och mår gott.
Dessa få dagar som e kvar kommer dock kännas som en evighet känns det som nu, men jag
hoppas det rullar på relativt smärtfritt.


 
 
Vera växer så det knakar.
7 månader är hon nu.
Och hon börjar allt bli lite " riktig hund " i kroppen nu.
Inte bara en långbent speta som snubblar omkring.