Mela

Vabruari och Födelsedagar
Varit en sjukt jobbig natt, Lillefot hade feber och kunde inte få ro i kroppen alls.
Han skulle ligga på mamma, bredvid mamma, i soffan på mamma, på golvet i vardagsrummet, han ville att man skulle ta på honom ena sekunden och i nästa fick man absolut inte röra honom.
Han blev frustrerad, och hans mamma blev frustrerad.
Efter 2 timmars velande på tidiga morgonen så kickade iprenen in och han somnade.

Vid 09 gick jag ut med hundarna en sväng och sen kröp jag ner bredvid Lillefot i sängen igen, han sov och jag kollade på lite serier.
Han har fortfarande feber, och nu ligger han i sängen med plattan och tittar på serie.
Jag verkligen älskar Januari och februari, samma sak varje år, sjukdomarna bara löser av varandra. 

Lillefot December 17
 
Idag fyller Tulle år.
Min mellankille fyller 12 år.
Helt galet va åren springer iväg, speciellt efter att man fått barn.
Minns det som igår när Tulle ville komma ut, bråttom hade han, och han va verkligen helt perfekt ! Som alla mina grabbar ;)
Det gör lite ont i mamma hjärtat att inte ha alla barnen samlade, speciellt sånna här dagar.
Men jag vet också att han blir firad och har det bra hos pappa i sthlm, och när han sedan kommer hit så tar vi igen det. Men lite värker hjärtat, vad jag än intalar mig <3