Mela

Bland Löptikar och Svårflörtade Frallor
Puffen är i höglöp.
Frallan har väl inte brytt sig speciellt mycket, han ser kanske lite mer deprimerad ut än han brukar men annars funkar det väldigt bra måste jag säga.

Är nästan så det är mer jobbigt för Löptjejen.
Hon vaggar här hemma, blir kåt på allt från skor till mina fötter och börjar jucka så fort hon får chansen. Hon vill inte äta, och tycker väl att allt är fruktansvärt jobbigt för tillfället. 
Hon försökte tom rida på Frallan här efter prommenaden ute, och jag upptäckte det för att Frallan vrålade i köket och såg helt förskräckt ut, sedan låg han inne i badrummet och gömde sig från den Kåta Puffen. 
Jag kan relatera lite ... * skrattar *
Jag lider med henne ..

har valt att dra ner lite på hennes mat, och nu varje kväll har vi haft lite olika sökuppdrag för att hålla henne lite sysselsatt och kanske tänka på nåt annat en stund.
Och det funkar för det mesta, och hon blir lite trött och kan sedan slappna av en stund utan att se snoppar och bebisar överallt. Har även passat på att frissera, bada henne och haft klovård vilket hon uppskattar väldigt mycket just nu.