Mela

Vabbruari
Vabbruari har numera gått över till Vabbril.
Vad är det med alla sjukdomar och baciller och blomma under januari och April egentligen ? 
Och som att det inte är nog så har den underbara pollensäsongen börjat tåga in också här.
Jag snörvlar, rosslar och nyser mest hela tiden så fort jag sätter min näsa utanför dörren, TROTS en hel hög med allergimediciner. 

Min kära pollenallergi har bara blivit värre med åren.. 

Väck mig när April/maj är över är ni snälla. 

Jag
skulle egentligen varit och lämnat nya cellprover nu på morgonen, så jag skulle flexa lite från jobbet, men då Lillefot vaknade tiidigt och va varm som en kamin så blev det lite ändrade planer här hemma.
Maken hade arbetsintervju idag, så jag är med Lillefot och sen får maken skynda sig hem och jag dra iväg till jobbet.. Känns att det är måndag morgon ! Allt som kan strula det ska så klart strula idag ...